• 03-04-2025, 17:24:03
    #1
    Merhabalar;
    pasaport kaydı yapmışlar ve şuan tüm hatlara açık fiyatı piyasanın bi tık altında sizce alınır mı bi sıkıntı çıkarır mı ilerde
    Aldığım zaman satabilir miyim ilerleyen dönemlerde
  • 03-04-2025, 17:36:03
    #2
    Yeni kayıt sisteminde pasaport kaydı yapılırken cihaz içerisinde kullanılacak sim kart kayıt yapılan kişinin adına olmalı. Aksi halde cihaz çalışmıyor diye biliyorum.
    Satıcı size aşağıdaki testleri yaptırmaya müsaade ediyorsa;

    1-) IMEI kayıt işleminin yapılıp yapılmadığına,
    2-) Kullanılacak sim kart ile çalışıp çalışmadığına

    bakıp ondan sonra karar verin derim.

    Detaylara BTK'nın sitesinden bakabilirsiniz.
  • 03-04-2025, 17:47:00
    #3
    Sıkıntı olmaz tüm hatlara açıksa trde satialndan farkı yok
  • 03-04-2025, 21:24:12
    #4
    tuzlatuning adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni kayıt sisteminde pasaport kaydı yapılırken cihaz içerisinde kullanılacak sim kart kayıt yapılan kişinin adına olmalı. Aksi halde cihaz çalışmıyor diye biliyorum.
    Satıcı size aşağıdaki testleri yaptırmaya müsaade ediyorsa;

    1-) IMEI kayıt işleminin yapılıp yapılmadığına,
    2-) Kullanılacak sim kart ile çalışıp çalışmadığına

    bakıp ondan sonra karar verin derim.

    Detaylara BTK'nın sitesinden bakabilirsiniz.
    Eger cihaziimi degerlendirmek ister isen , ufak bir indirim daha yapabilirim, hat calisip calismama konusunda peoblem olmaz, 3 yilini doldurdu pasaport kayidi ile. Her turlu sim kart kullanabilirsin
    https://www.r10.net/ikinci-el/440231...post1088979016
  • 04-04-2025, 00:13:01
    #5
    mosyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eger cihaziimi degerlendirmek ister isen , ufak bir indirim daha yapabilirim, hat calisip calismama konusunda peoblem olmaz, 3 yilini doldurdu pasaport kayidi ile. Her turlu sim kart kullanabilirsin
    https://www.r10.net/ikinci-el/440231...post1088979016
    Hocam ben cihaz aramıyorum + konu sahibinin izni olmadın kendi satış konunuzun linkini bana yazmanız ayıp.
  • 04-04-2025, 00:20:15
    #6
    @tuzlatuning; hocam ben de pasaport kayıtlı cihaz kullanıyorum, kendi pasaportuma kayıtlı. Yanılmıyorsam 3 yılbaşı geçmeden pasaport sahibi dışında hat takıldığında çalışmıyor, bunu kontrol etmeden almayın.
  • 04-04-2025, 21:53:26
    #7
    tuzlatuning adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben cihaz aramıyorum + konu sahibinin izni olmadın kendi satış konunuzun linkini bana yazmanız ayıp.
    Yanlis alintilama yapmisim pardon,