Merhabalar;
pasaport kaydı yapmışlar ve şuan tüm hatlara açık fiyatı piyasanın bi tık altında sizce alınır mı bi sıkıntı çıkarır mı ilerde
Aldığım zaman satabilir miyim ilerleyen dönemlerde
Pasaport kayıtlı iPhone alınır mı
6
●174
- 03-04-2025, 17:36:03Yeni kayıt sisteminde pasaport kaydı yapılırken cihaz içerisinde kullanılacak sim kart kayıt yapılan kişinin adına olmalı. Aksi halde cihaz çalışmıyor diye biliyorum.
Satıcı size aşağıdaki testleri yaptırmaya müsaade ediyorsa;
1-) IMEI kayıt işleminin yapılıp yapılmadığına,
2-) Kullanılacak sim kart ile çalışıp çalışmadığına
bakıp ondan sonra karar verin derim.
Detaylara BTK'nın sitesinden bakabilirsiniz. - 03-04-2025, 21:24:12Eger cihaziimi degerlendirmek ister isen , ufak bir indirim daha yapabilirim, hat calisip calismama konusunda peoblem olmaz, 3 yilini doldurdu pasaport kayidi ile. Her turlu sim kart kullanabilirsintuzlatuning adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/ikinci-el/440231...post1088979016 - 04-04-2025, 00:13:01Hocam ben cihaz aramıyorum + konu sahibinin izni olmadın kendi satış konunuzun linkini bana yazmanız ayıp.mosyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-04-2025, 00:20:15@tuzlatuning; hocam ben de pasaport kayıtlı cihaz kullanıyorum, kendi pasaportuma kayıtlı. Yanılmıyorsam 3 yılbaşı geçmeden pasaport sahibi dışında hat takıldığında çalışmıyor, bunu kontrol etmeden almayın.
- 04-04-2025, 21:53:26Yanlis alintilama yapmisim pardon,tuzlatuning adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle