@tuzlatuning; hocam ben de pasaport kayıtlı cihaz kullanıyorum, kendi pasaportuma kayıtlı. Yanılmıyorsam 3 yılbaşı geçmeden pasaport sahibi dışında hat takıldığında çalışmıyor, bunu kontrol etmeden almayın.