Yeni kayıt sisteminde pasaport kaydı yapılırken cihaz içerisinde kullanılacak sim kart kayıt yapılan kişinin adına olmalı. Aksi halde cihaz çalışmıyor diye biliyorum.
Satıcı size aşağıdaki testleri yaptırmaya müsaade ediyorsa;

1-) IMEI kayıt işleminin yapılıp yapılmadığına,
2-) Kullanılacak sim kart ile çalışıp çalışmadığına

bakıp ondan sonra karar verin derim.

Detaylara BTK'nın sitesinden bakabilirsiniz.