tuzlatuning adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yeni kayıt sisteminde pasaport kaydı yapılırken cihaz içerisinde kullanılacak sim kart kayıt yapılan kişinin adına olmalı. Aksi halde cihaz çalışmıyor diye biliyorum.
Satıcı size aşağıdaki testleri yaptırmaya müsaade ediyorsa;

1-) IMEI kayıt işleminin yapılıp yapılmadığına,
2-) Kullanılacak sim kart ile çalışıp çalışmadığına

bakıp ondan sonra karar verin derim.

Detaylara BTK'nın sitesinden bakabilirsiniz.
Eger cihaziimi degerlendirmek ister isen , ufak bir indirim daha yapabilirim, hat calisip calismama konusunda peoblem olmaz, 3 yilini doldurdu pasaport kayidi ile. Her turlu sim kart kullanabilirsin
https://www.r10.net/ikinci-el/440231...post1088979016