Yeni kayıt sisteminde pasaport kaydı yapılırken cihaz içerisinde kullanılacak sim kart kayıt yapılan kişinin adına olmalı. Aksi halde cihaz çalışmıyor diye biliyorum.
Satıcı size aşağıdaki testleri yaptırmaya müsaade ediyorsa;
1-) IMEI kayıt işleminin yapılıp yapılmadığına,
2-) Kullanılacak sim kart ile çalışıp çalışmadığına
bakıp ondan sonra karar verin derim.
Detaylara BTK'nın
sitesinden bakabilirsiniz.
Eger cihaziimi degerlendirmek ister isen , ufak bir indirim daha yapabilirim, hat calisip calismama konusunda peoblem olmaz, 3 yilini doldurdu pasaport kayidi ile. Her turlu sim kart kullanabilirsin
https://www.r10.net/ikinci-el/440231...post1088979016