• 24-03-2025, 16:43:11
    #1
    Merhabalar şantiyede sizce çalışmak mantıklımı? Arkadaşım direkt şantiyede kalıyor elektrik işi için. 60 bine yakın bir maaş alıyormuş bayramda günlük x 3 veriyorlarmış mesela haftasonuda aynıymış neredeyae. Cevaplarınızı bekliyorum seneye 18 olunca gitmek istiyorum açıkcası
  • 24-03-2025, 16:45:16
    #2
    Üyeliği durduruldu
    30 yaşında fıtık başlar hocam

    ( inşaat için diyorsanız )
  • 24-03-2025, 16:47:00
    #3
    berathizms adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    30 yaşında fıtık başlar hocam
    Ben 2 yada 3 yıl çalışmayı düşünüyorum. Zaten elektrik ustası olucam öyle çimento vs mantıken taşımıyacağım
  • 24-03-2025, 17:04:45
    #4
    Küçük yaşlarda çalışmıştım biraz zor ama isteyene herşey kolay tozu pisi var şu aralar çok yüksek maaşlar alıyorlar imkanınız varsa gidin hem iş öğrenirsiniz hem para kazanırsınız.
  • 24-03-2025, 19:11:58
    #5
    60k ya çalışılır
  • 24-03-2025, 19:18:06
    #6
    Helal olsun aslan parçası helal yoldan ekmeğine bakıyor ki piyasada milletin yanından bile kendine yedirip geçmediği iş* için çalışmayı düşünüyorsun adamsın helal olsun tekrar.
    * Bu söz işi küçümsemek değildir bende orta okul zamanımda inşaatta kat temizledim el arabası indirdim 5. kattan ve paramı kazandım .
  • 24-03-2025, 19:20:07
    #7
    visitistanbul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Helal olsun aslan parçası helal yoldan ekmeğine bakıyor ki piyasada milletin yanından bile kendine yedirip geçmediği iş* için çalışmayı düşünüyorsun adamsın helal olsun tekrar.
    * Bu söz işi küçümsemek değildir bende orta okul zamanımda inşaatta kat temizledim el arabası indirdim 5. kattan ve paramı kazandım .
    Çok teşekkür ederim abi şuanda zaten bir fabrikada bakım onarım stajeriyim 4 yıldırda staj yapıyorum ama işte artık yaşım geliyor büyüyorum. Babamın dükkanı var ama kendi hayatımdan ilerlemek istiyorum. Hepimiz için hayırlısı