Şantiyede çalışmak mantıklımı?
6
●210
- 24-03-2025, 16:43:11Merhabalar şantiyede sizce çalışmak mantıklımı? Arkadaşım direkt şantiyede kalıyor elektrik işi için. 60 bine yakın bir maaş alıyormuş bayramda günlük x 3 veriyorlarmış mesela haftasonuda aynıymış neredeyae. Cevaplarınızı bekliyorum seneye 18 olunca gitmek istiyorum açıkcası
- 24-03-2025, 16:47:00Ben 2 yada 3 yıl çalışmayı düşünüyorum. Zaten elektrik ustası olucam öyle çimento vs mantıken taşımıyacağımberathizms adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-03-2025, 17:04:45Küçük yaşlarda çalışmıştım biraz zor ama isteyene herşey kolay tozu pisi var şu aralar çok yüksek maaşlar alıyorlar imkanınız varsa gidin hem iş öğrenirsiniz hem para kazanırsınız.
- 24-03-2025, 19:18:06Helal olsun aslan parçası helal yoldan ekmeğine bakıyor ki piyasada milletin yanından bile kendine yedirip geçmediği iş* için çalışmayı düşünüyorsun adamsın helal olsun tekrar.
* Bu söz işi küçümsemek değildir bende orta okul zamanımda inşaatta kat temizledim el arabası indirdim 5. kattan ve paramı kazandım . - 24-03-2025, 19:20:07Çok teşekkür ederim abi şuanda zaten bir fabrikada bakım onarım stajeriyim 4 yıldırda staj yapıyorum ama işte artık yaşım geliyor büyüyorum. Babamın dükkanı var ama kendi hayatımdan ilerlemek istiyorum. Hepimiz için hayırlısıvisitistanbul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle