Konu
Şantiyede çalışmak mantıklımı?
24-03-2025, 17:04:45
#4
baristuran0
Küçük yaşlarda çalışmıştım biraz zor ama isteyene herşey kolay tozu pisi var şu aralar çok yüksek maaşlar alıyorlar imkanınız varsa gidin hem iş öğrenirsiniz hem para kazanırsınız.