Merhabalar şantiyede sizce çalışmak mantıklımı? Arkadaşım direkt şantiyede kalıyor elektrik işi için. 60 bine yakın bir maaş alıyormuş bayramda günlük x 3 veriyorlarmış mesela haftasonuda aynıymış neredeyae. Cevaplarınızı bekliyorum seneye 18 olunca gitmek istiyorum açıkcası