Konu
Şantiyede çalışmak mantıklımı?
24-03-2025, 16:47:00
#3
buraxklc
berathizms adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
30 yaşında fıtık başlar hocam
Ben 2 yada 3 yıl çalışmayı düşünüyorum. Zaten elektrik ustası olucam öyle çimento vs mantıken taşımıyacağım