berathizms adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
30 yaşında fıtık başlar hocam
Ben 2 yada 3 yıl çalışmayı düşünüyorum. Zaten elektrik ustası olucam öyle çimento vs mantıken taşımıyacağım