• 24-03-2025, 11:12:34
    #1
    Arkadaşlar bugün telefona mesaj gelmiş banka adrese ihtarname gönderecekmiş,İki dönem üst üste asgariyi odememistim.

    Merak ettiğim Artık borcun tamamını mı ödemek zorundayım yoksa asgarisini ödesem bu ihtarname kalkar mı
  • 24-03-2025, 11:13:25
    #2
    Asgari ödeyin.
  • 24-03-2025, 11:14:59
    #3
    katip25 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Asgari ödeyin.
    Hocam ihtarname gönderildiğinde borcun tamamı istenir gibi şeyler yazıyorlar asgari ödemeye devam edebilir miyim
  • 24-03-2025, 11:17:22
    #4
    90 gün dolmadıysa eğer asgari ödeyebilirsin
  • 24-03-2025, 11:21:15
    #5
    Yapılandırma seçeneğinde çıkmıştır onuda görüşün isterseniz
  • 24-03-2025, 11:31:08
    #6
    Furkan07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar bugün telefona mesaj gelmiş banka adrese ihtarname gönderecekmiş,İki dönem üst üste asgariyi odememistim.

    Merak ettiğim Artık borcun tamamını mı ödemek zorundayım yoksa asgarisini ödesem bu ihtarname kalkar mı
    2. dönem olduysa 60 gün oldu demektir normalde 2. dönemde ihtarname gönderilmiyor emin misiniz iki dönem olduğuna 3. dönem ödenmezse gönderilir ihtarname her neyse. İhtarname gönderildikten sonra asgari ödeyip durdurma şansınız mevcut en sağlıklısı banka şubesine giderek ödemek istediğinizi belirtin size kolaylık sağlayacaklardır davaya dönüştüğün de ettikleri zararı göz önünde bulundurarak yardımcı oluyorlar tutarları da önemli tabi bu meselenin ama yardımcı olurlar her halükarda. Yapılandırma, belirli bir miktarını ödeyip erteleme vs. bir şekilde çözüme kavuşturursunuz korkacak bir şey yok.
  • 24-03-2025, 12:01:01
    #7
    Platin üye
    Benim bildiğim 3 ay üst üste asgari tutarı kadar ödeme yapmaz iseniz 3. ayın sonunda kartınıza bloke konur , atm ye taktığınız zaman atm kartı yutar ve tüm borcu tek seferde tahsil etmeniz istenir.

    Eğer 2 ay süre ile ödeme yapmadıysanız 2 aylık asgari tutarı ödediğiniz takdirde sıkıntı kalmayacaktır. Ihtarname gerçekten banka adına mı yapıldı yoksa dolandırıcıların belli olmayan numaralardan mı yapıldı onun bir teyitini almanızı öneririm. Emin olmak istiyorsanız müşteri hizmetlerini arayıp daha detaylı bilgi almanızı öneririm.