Benim bildiğim 3 ay üst üste asgari tutarı kadar ödeme yapmaz iseniz 3. ayın sonunda kartınıza bloke konur , atm ye taktığınız zaman atm kartı yutar ve tüm borcu tek seferde tahsil etmeniz istenir.
Eğer 2 ay süre ile ödeme yapmadıysanız 2 aylık asgari tutarı ödediğiniz takdirde sıkıntı kalmayacaktır. Ihtarname gerçekten banka adına mı yapıldı yoksa dolandırıcıların belli olmayan numaralardan mı yapıldı onun bir teyitini almanızı öneririm. Emin olmak istiyorsanız müşteri hizmetlerini arayıp daha detaylı bilgi almanızı öneririm.