Arkadaşlar bugün telefona mesaj gelmiş banka adrese ihtarname gönderecekmiş,İki dönem üst üste asgariyi odememistim.

Merak ettiğim Artık borcun tamamını mı ödemek zorundayım yoksa asgarisini ödesem bu ihtarname kalkar mı