Furkan07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar bugün telefona mesaj gelmiş banka adrese ihtarname gönderecekmiş,İki dönem üst üste asgariyi odememistim.

Merak ettiğim Artık borcun tamamını mı ödemek zorundayım yoksa asgarisini ödesem bu ihtarname kalkar mı
2. dönem olduysa 60 gün oldu demektir normalde 2. dönemde ihtarname gönderilmiyor emin misiniz iki dönem olduğuna 3. dönem ödenmezse gönderilir ihtarname her neyse. İhtarname gönderildikten sonra asgari ödeyip durdurma şansınız mevcut en sağlıklısı banka şubesine giderek ödemek istediğinizi belirtin size kolaylık sağlayacaklardır davaya dönüştüğün de ettikleri zararı göz önünde bulundurarak yardımcı oluyorlar tutarları da önemli tabi bu meselenin ama yardımcı olurlar her halükarda. Yapılandırma, belirli bir miktarını ödeyip erteleme vs. bir şekilde çözüme kavuşturursunuz korkacak bir şey yok.