• 14-03-2025, 13:05:29
    #28
    Şehir dışı heryer
  • 14-03-2025, 15:43:29
    #29
    Biz de 2 yıllık İstanbul serüveninden sonra Bandırma'ya taşındık. İstanbul'dan kopmak istemeyenler için güzel bir tercih olduğunu düşünüyorum. Günde 2 kez İDO ile İstanbul'a sefer var. Canın sıkıldı mı sabah git akşamına dön. Çanakkale, Bursa araçla 1,5 saat, İzmir 3 saat. Mükemmel bir yer değil fakat insanları -biraz iletişim sorunlu olsa da- kendi hallerinde. Trafik derdi yok, sahil yürüyerek 20 dakika. İstanbul'dan kopmadan yaşamak için en ideal yer olduğunu düşünüyorum.
  • 14-03-2025, 19:18:29
    #30
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Mezarda Dert yok tasa yok. Gel keyfim gel kıyamet gününe kadar
  • 14-03-2025, 23:47:50
    #31
    Askerligi amasyada yaptim, o kadar sakin bir yer hic gormemistim, genc serseri kanzi, hizli tip insan dahi görmedim. Tam kafa dinlemelik yer, en çok yeni gelen bedelli askerlerle karşılaşıyorsunuz, çoğunluğu tek derdi askerliği bitirmek. tek kavga dahi yok.
    İşin kısası, akrabaların olmadığı, bir evin ve kafa dagitacak saglam bir is buldunuz mu her yer sizin icin iyi gelebilir. (çingene, kanzi , ğızli tiplerin olmadığı mahalleden uzak durmak en iyisi)
  • 14-03-2025, 23:54:04
    #32
    Sakin ve güzel bir yer denince. En favori lokasyon benim için Antalya Kaş.
  • 15-03-2025, 15:07:06
    #33
    nazilli
  • 16-03-2025, 00:11:44
    #34
    keskin41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz de 2 yıllık İstanbul serüveninden sonra Bandırma'ya taşındık. İstanbul'dan kopmak istemeyenler için güzel bir tercih olduğunu düşünüyorum. Günde 2 kez İDO ile İstanbul'a sefer var. Canın sıkıldı mı sabah git akşamına dön. Çanakkale, Bursa araçla 1,5 saat, İzmir 3 saat. Mükemmel bir yer değil fakat insanları -biraz iletişim sorunlu olsa da- kendi hallerinde. Trafik derdi yok, sahil yürüyerek 20 dakika. İstanbul'dan kopmadan yaşamak için en ideal yer olduğunu düşünüyorum.

    hocam bana da sabiha gökçene her gün gidip gelinebilecek bir nokta lazım. mesafe konusu günlük tek yön 1 saat yolu kaldırır. köprü otoyol olmazsa iyi olur eletrikli araba ile yol masrafını düşürürürüz.

    ne zamandır kaçmak istiyorum
  • 16-03-2025, 18:27:31
    #35
    tiktok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bana da sabiha gökçene her gün gidip gelinebilecek bir nokta lazım. mesafe konusu günlük tek yön 1 saat yolu kaldırır. köprü otoyol olmazsa iyi olur eletrikli araba ile yol masrafını düşürürürüz.

    ne zamandır kaçmak istiyorum
    Hocam üşenmem dersen Yalova'dan Pendik'e İDO var. Ortalama 45 dakika. Pendik'ten Sabiha'ya gidecek şekilde elektrikli araç çözersen bir 20-25 dakika da öyle gidersin. Aracı iş yerinde şarj edersin, limana bırakırsın. Bu şekilde zor dersen de en mantıklı Darıca olabilir senin için. İstanbul'a nazaran daha sakin yerdir. Ya da artık çok cazibesi kalmasa da memleketim İzmit'e yerleş. Oradan belediyenin doğrudan Sabiha'ya otobüsleri var saat başı. Birçok çalışan sabahları gidip geliyor.
  • 16-03-2025, 18:32:39
    #36
    Aynı dertten muzdaribiz. O beton yığını, o bitmek bilmeyen koşturmaca... İnsanın ruhunu emiyor resmen. Bir de o kendini bilmezler yok mu, sanki her şeyi onlar biliyor, her şeyin sahibi onlar. Neyse, sinirlenmeyeceğim. Sakin olalım, çözüm arayalım.
    Taşınmak güzel fikir, ben de aynı şeyi düşünüyorum. Köy hayatı bana da göre değil ama illa ki bir orta yolu vardır. Akdeniz güzel olurdu hakikaten ama dediğin gibi, fiyatlar uçmuş. Ne yapsak, ne etsek...
    Şimdi bak, oturup kara kara düşünmekle olmuyor bu işler. Biraz araştırma yapmak lazım. Belki Akdeniz'e çok yakın ama daha sakin, daha uygun fiyatlı yerler vardır. Belki de Ege'ye kaymak lazım. Önemli olan, insanın içini açan, huzur veren bir yer bulmak.
    Bir de geçim meselesi var tabii. Taşınmakla bitmiyor iş. Orada ne iş yaparız, nasıl para kazanırız? Belki uzaktan çalışabileceğimiz bir şeyler buluruz. Belki de yepyeni bir iş koluna atılırız. Kim bilir, belki o sakin yerde daha yaratıcı oluruz.
    Önemli olan pes etmemek, umudunu kaybetmemek. Bir gün o huzurlu, sakin yere gideceğiz, söz veriyorum. Şimdilik sabır ve araştırma. Hadi bakalım, başlayalım işe!