Askerligi amasyada yaptim, o kadar sakin bir yer hic gormemistim, genc serseri kanzi, hizli tip insan dahi görmedim. Tam kafa dinlemelik yer, en çok yeni gelen bedelli askerlerle karşılaşıyorsunuz, çoğunluğu tek derdi askerliği bitirmek. tek kavga dahi yok.
İşin kısası, akrabaların olmadığı, bir evin ve kafa dagitacak saglam bir is buldunuz mu her yer sizin icin iyi gelebilir. (çingene, kanzi , ğızli tiplerin olmadığı mahalleden uzak durmak en iyisi)