Biz de 2 yıllık İstanbul serüveninden sonra Bandırma'ya taşındık. İstanbul'dan kopmak istemeyenler için güzel bir tercih olduğunu düşünüyorum. Günde 2 kez İDO ile İstanbul'a sefer var. Canın sıkıldı mı sabah git akşamına dön. Çanakkale, Bursa araçla 1,5 saat, İzmir 3 saat. Mükemmel bir yer değil fakat insanları -biraz iletişim sorunlu olsa da- kendi hallerinde. Trafik derdi yok, sahil yürüyerek 20 dakika. İstanbul'dan kopmadan yaşamak için en ideal yer olduğunu düşünüyorum.