Aynı dertten muzdaribiz. O beton yığını, o bitmek bilmeyen koşturmaca... İnsanın ruhunu emiyor resmen. Bir de o kendini bilmezler yok mu, sanki her şeyi onlar biliyor, her şeyin sahibi onlar. Neyse, sinirlenmeyeceğim. Sakin olalım, çözüm arayalım.
Taşınmak güzel fikir, ben de aynı şeyi düşünüyorum. Köy hayatı bana da göre değil ama illa ki bir orta yolu vardır. Akdeniz güzel olurdu hakikaten ama dediğin gibi, fiyatlar uçmuş. Ne yapsak, ne etsek...
Şimdi bak, oturup kara kara düşünmekle olmuyor bu işler. Biraz araştırma yapmak lazım. Belki Akdeniz'e çok yakın ama daha sakin, daha uygun fiyatlı yerler vardır. Belki de Ege'ye kaymak lazım. Önemli olan, insanın içini açan, huzur veren bir yer bulmak.
Bir de geçim meselesi var tabii. Taşınmakla bitmiyor iş. Orada ne iş yaparız, nasıl para kazanırız? Belki uzaktan çalışabileceğimiz bir şeyler buluruz. Belki de yepyeni bir iş koluna atılırız. Kim bilir, belki o sakin yerde daha yaratıcı oluruz.
Önemli olan pes etmemek, umudunu kaybetmemek. Bir gün o huzurlu, sakin yere gideceğiz, söz veriyorum. Şimdilik sabır ve araştırma. Hadi bakalım, başlayalım işe!