ıphone 11 şebeke yok 4 bin tl istediler
10
●248
- 13-03-2025, 23:35:23merhabalar telefonum düşme sonucu şebekesi gelmiyor entegresi bozulmuştur denildi ve yapılması için 4 bin tl istediler satmak istedim onada 5 bin tl fiyat verdiler ne yapacağımı şaşırdım şebeke entegresi ne kadara yapılır acaba tahmini yani normal mi söylemişler fiyatı
- 13-03-2025, 23:39:04O fiyata şebeke sorunu giderme olmaz cok pahalı demişler size 1000 2000 tl olması gerekbsnrsyn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-03-2025, 23:51:36O tarz bir arızaya 4 k isteyip kimse o cihaza 5 k vermez arıza o kadar değildir başka tamirciye bak zaten normal alışları o cihazın 9 k değildirbsnrsyn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle