Konu
ıphone 11 şebeke yok 4 bin tl istediler
13-03-2025, 23:49:30
#5
hako61
Baseband arızası olabilir bakılmadan bir fiyat vermek mümkün değil aslında kaba taslak fiyat vermişler sanırım.