merhabalar telefonum düşme sonucu şebekesi gelmiyor entegresi bozulmuştur denildi ve yapılması için 4 bin tl istediler satmak istedim onada 5 bin tl fiyat verdiler ne yapacağımı şaşırdım şebeke entegresi ne kadara yapılır acaba tahmini yani normal mi söylemişler fiyatı