Konu
ıphone 11 şebeke yok 4 bin tl istediler
13-03-2025, 23:54:27
#7
bsnrsyn
bartın küçük şehir 2-3 yere sordum telefonu açmadan direkt şebeke entegresi sıkıntılı 3 bin lira ile 4 bin tl arası masraf çıkacağını söylediler direkt tuşlu telefon bile yok memlekette 2.el 700 tl
arama yapamıyorum 1 aydır