r10 hesabım çalınmış
28
●3.828
- 11-03-2025, 11:02:07herkese merhaba. arkadaşlar neredeyse 1 aydır r10 girişim yoktu. maalesef ki 2fa açık olmasına rağmen hesabım çalınmış ve biri benim hesabım tarafından dolandırıldığı için bu durumdan haberim oldu. 2fa açık olmasına rağmen nasıl hesabım çalınabiliyor. şimdi adliyesiydi polisiydi uğraş dur onca işimin gücümün arasında. moderatör arkadaşların bu güvenlik ve açıkların ihlalini ve açıkların kapatılmasını biran önce ayarlaması lazım. yoksa çok kişinin canı yanacak.
- 11-03-2025, 11:08:12rozetlerinize baktığımda ne hikmet ise 2fa adımlı doğrulamanız aktif görünmüyormacreative42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-03-2025, 11:09:04Amacım baltalamak değil ama şöyle birsey söylemek istiyorum adam kendisi başkasını dolandırıyor sonra diyor yok hesabım çalındı felan fistan lafım size değil genelleme dünden bellidir 2 yada 3 kez gördüm bunu
Hesap çalınmasıyla ilgili 3 4 gün önce uyarıcı konu açtım yönetim konumu sildi