• 11-03-2025, 11:02:07
    #1
    herkese merhaba. arkadaşlar neredeyse 1 aydır r10 girişim yoktu. maalesef ki 2fa açık olmasına rağmen hesabım çalınmış ve biri benim hesabım tarafından dolandırıldığı için bu durumdan haberim oldu. 2fa açık olmasına rağmen nasıl hesabım çalınabiliyor. şimdi adliyesiydi polisiydi uğraş dur onca işimin gücümün arasında. moderatör arkadaşların bu güvenlik ve açıkların ihlalini ve açıkların kapatılmasını biran önce ayarlaması lazım. yoksa çok kişinin canı yanacak.
  • 11-03-2025, 11:04:12
    #2
    R10 IP adreslerini kayda alıyor. Çalındıysa suç duyurunda bulunun. Hesabım çalındı ayağına milleti dolandıranların sayısı da azımsanacak kadar değil.
  • 11-03-2025, 11:05:20
    #3
    Bu bugün gördüğüm ikinci bir konu. Buna önlem alınması lazım nasıl aşıyorlar hala anlamış değilim.
  • 11-03-2025, 11:06:15
    #4
    Buyur buradan yak, iyice arttı bu vakalar. Siz de mi GitHub üzerinden bir şeyler indirmiştiniz?
  • 11-03-2025, 11:08:08
    #5
    ne oluyo ya son zamanlarda gene aynı vakalardan biri
  • 11-03-2025, 11:08:12
    #6
    macreative42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    herkese merhaba. arkadaşlar neredeyse 1 aydır r10 girişim yoktu. maalesef ki 2fa açık olmasına rağmen hesabım çalınmış ve biri benim hesabım tarafından dolandırıldığı için bu durumdan haberim oldu. 2fa açık olmasına rağmen nasıl hesabım çalınabiliyor. şimdi adliyesiydi polisiydi uğraş dur onca işimin gücümün arasında. moderatör arkadaşların bu güvenlik ve açıkların ihlalini ve açıkların kapatılmasını biran önce ayarlaması lazım. yoksa çok kişinin canı yanacak.
    rozetlerinize baktığımda ne hikmet ise 2fa adımlı doğrulamanız aktif görünmüyor
  • 11-03-2025, 11:08:15
    #7
    Hocam en azından kullanıcı adınızı bıraksaydınız bizde kim olduğunu bilir önlem alırdık ona göre
  • 11-03-2025, 11:09:04
    #8
    Amacım baltalamak değil ama şöyle birsey söylemek istiyorum adam kendisi başkasını dolandırıyor sonra diyor yok hesabım çalındı felan fistan lafım size değil genelleme dünden bellidir 2 yada 3 kez gördüm bunu

    Hesap çalınmasıyla ilgili 3 4 gün önce uyarıcı konu açtım yönetim konumu sildi
  • 11-03-2025, 11:11:36
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Birde eski hesaplara olmaya başladı. Dünden beri ikinci oluyor