herkese merhaba. arkadaşlar neredeyse 1 aydır r10 girişim yoktu. maalesef ki 2fa açık olmasına rağmen hesabım çalınmış ve biri benim hesabım tarafından dolandırıldığı için bu durumdan haberim oldu. 2fa açık olmasına rağmen nasıl hesabım çalınabiliyor. şimdi adliyesiydi polisiydi uğraş dur onca işimin gücümün arasında. moderatör arkadaşların bu güvenlik ve açıkların ihlalini ve açıkların kapatılmasını biran önce ayarlaması lazım. yoksa çok kişinin canı yanacak.