• 11-03-2025, 11:11:43
    #10
    HaDeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    rozetlerinize baktığımda ne hikmet ise 2 adımlı doğrulamanız aktif görünmüyor
    Dünkü @JOB; vakasında 2FA kapatılmış deniyordu.

    Hesaplar RAT ile çalınıyorsa cookie çekildiğinden 2FA da kontrol altına geçer. Bu mantıklı, ancak kimse için bir şey diyemem. Arkadaşların dediği gibi hesaplar aslında çalınmayıp, kargaşadan yararlanılarak suçtan kurtulma amacıyla birilerini dolandırıp hesabım çalındı ayağına yatan da oluyordur. Olmuştur. Olur. Olacaktır.
  • 11-03-2025, 11:12:45
    #11
    Kesinlikle forum içinde ücretsiz indirme script vs. odaklı şeylerin yasaklanması gerekir
  • 11-03-2025, 11:15:02
    #12
    Tarayıcı (Cookie) bilgileriniz çalındığı zaman 2fa etki etmez. Çünkü hesap çerezlerde zaten aktif olarak tutuluyor.

    Girdiğiniz sitelere, indirdiğiniz şeylere dikkat etmezseniz sadece r10 hesabınız değil her şeyiniz gider.

    Yıllık 300-350₺'ye kaspersky antivirüs kullanın.
  • 11-03-2025, 11:15:04
    #13
    Dün ki arkadaşın da konusuna yorum yaptım çalan kişi aynıdır yüksek ihtimalle çok fazla hesapla forum üzerinde işlem yapıyor şuan da o konudan yazdimi okuyabilirsiniz
  • 11-03-2025, 11:26:27
    #14
    Hocam birilerini dolandırmış mı?
  • 11-03-2025, 11:40:11
    #15
    Arkadaşlar çift faktör uygulaması kullanın Coşkun bey bu eklentiyi boşuna eklemedi hesaba erişseler bile o olmadan giriş yapamazlar(Çerez vs için de bu indirdiğiniz uygulama apk gibi şeylerden kaynaklanıyor olabilir onu r10 ekibi açık varsa düzeltir) çok fazla dolandırıcılık yapanlar var onlar bulur siz hesabınızı güvene alın isminiz daim kalsın
  • 11-03-2025, 11:42:49
    #16
    R10 bir yer sağlayıcısı ve burada olmaktan mutluyum hem kendi ticaretim için hem şirket ihtiyaçları için buradan destek alıyorum şirket IT destek hizmetini de buradan buldum.

    Ancak ciddi bir güvenlik sorunu var bu konuda herkesin dikkatli olması gerekiyor.

    Daha önce yazmıştım ;

    KingRagnar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2-3 ay önce ftuner1 kullanıcısından r10 da ki altı bin hesabın bilgilerinin ellerinde olduklarına dair konu açıldı bir kaç tane kendilerince kanıtla tabi yönetim sildi konuyu ve beni de kimlik doğrulamaya yönlendirdi bu nedir dediğimden. herkes kendi hesabının güvenliği almak zorunda globalden müşteri çekiyor olmasam ben hesabımı gizlerdim bence sadece forumdan iş yapanlar hesap bilgilerini misafire gizlemeli
    ben güvenlik uzmanı değilim daha farklı tedbirler alınması gerekiyorsa alınsın 200bin kullanıcı var R10 gibi topluluk korumak gerektiğini düşünüyorum.
  • 11-03-2025, 11:44:03
    #17
    CMA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar çift faktör uygulaması kullanın Coşkun bey bu eklentiyi boşuna eklemedi hesaba erişseler bile o olmadan giriş yapamazlar, çok fazla dolandırıcılık yapanlar var onlar cezasını bulur siz hesabınızı güvene alın isminiz daim kalsın
    Hocam siber güvenlik uzmanı olarak şöyle bir bilgi vereyim; hesaplar sadece şifresiyle çalınmaz. Altı çizili bölüm için konuşuyorum. Zaten adam şifreyi çalsa R10 hesabına 2FA olmasa bile giremez. Neden? R10'a kullanıcı adlarımızla değil, mail adreslerimizle giriş yapıyoruz.

    Adamlar zararlılara RAT gömüp, antilerden kaçırmak adına FUD'layıp internet ortamına yayıyorlar. Özellikle GitHub üzerinde yuvalanan zararlıları mevcut. Bu şekilde RAT ile cookie çekildiğinde 2FA kendi eliyle aşılmış olan tarayıcı çerezlerini (cookies) çekmiş oluyor. Dolayısıyla 2FA olmadan da gayet güzel erişiyor.
  • 11-03-2025, 11:44:28
    #18
    99 dan beri internet kullanıyorum,
    İcq numaram 60722260 dışında hacklenen hiç hesabım mail olmadı ,

    Bu icq numarasının da o zamanlar çok isteyeni vardı , hacklenmiştim fakat aynı gün geri almıştım,

    Nitekim kendi tecrübelerime dayanarak , crack denilen en ufak dosyayı dahi indirmişliğim yok ,

    Kullandığım tüm programlar orijinal key içerir , herşeyi orijinal kullanırım ,

    Not : hiç antiviriüs programı kullanmadım ,