HaDeme adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hesaplar RAT ile çalınıyorsa cookie çekildiğinden 2FA da kontrol altına geçer. Bu mantıklı, ancak kimse için bir şey diyemem. Arkadaşların dediği gibi hesaplar aslında çalınmayıp, kargaşadan yararlanılarak suçtan kurtulma amacıyla birilerini dolandırıp hesabım çalındı ayağına yatan da oluyordur. Olmuştur. Olur. Olacaktır.