Düşünmeden yaşamayı nasıl başarıyorsunuz ?
Öyle bir dönemin içerisinde bulunuyoruz ki , Birikim yaparak bir şeyler elde etmek neredeyse imkansız bu konuda hem fikir olabiliriz sanırım
Peki o zaman doğru hamle nasıl atılmalı. Düşük bütçeler ile (200-300 bin ₺ ) Nasıl bir yol izlemeliyiz ki bu döngü zincirini kıralım
27 Yaşındayım ve zihniyeti zehirlenmiş insanların arasında ölmeye pek niyetim yok.
Siz hayatla ilgili planlar yapmayı bıraktınız mı ?
Kabul mü ettiniz ?
10
●386
- 09-03-2025, 18:52:32
- 09-03-2025, 18:59:00Yurt dışın da 3-5 sene hard kapitalizme uğramak akabinin de ömür boyu emekli olabileceğim bir tropikal ülkede hobi olarak gün batımına karşı remote çalışmak.
- 09-03-2025, 19:02:45Olaya başka bi noktadan yaklaşayım ben de. Konu benim için bi noktadan sonra para değil. Yani şu an ki durumumdan elbette daha iyi olsam fena olmaz ama yine mutlu olmayacağım çünkü Dünya'nın hiçbir yerinde olmayacak kadar aptal insan bu ülkede birikmiş gibi. Yaşlısından gencine kadınından erkeğine gerek sosyal medyada gördüğüm gerek etkileşime geçtiğim gerek oyunlarda takıma gelen insanlardan gördüğüm (bu liste uzayıp gider) her 10 insandan minimum 5 i süzme aptal. Bakın konu iyi niyet değil. İyi niyetli, olabilir saf masum insan olabilir fakat ne bi sosyal becerisi var ne konuşmayı biliyor ne pratik zekaya sahipler. Mesela yurt dışından 15 yaşındaki bir genci al dünya'nın herhangi bir yerine bırak bi şekilde evine tekrar gider fakat bizim tr den 15 yaşındaki veledi al köylerine bırak yine kaybolur açlıktan ölür gider. Bir başka konu ülkenin her şeyde 2 ye bölünmesi. Elma armut diye anket açsak yuzde 50 yuzde 50 çıkacak. Gerçekten çok okuyan çok izleyen biriyim ama Dünya'nın hiçbir yerinde bu toplum kadar aptal bir toplum görmedim okumadım izlemedim bilmiyorum ve artık tahammül edemiyorum.
- 09-03-2025, 19:14:00Şu yazılan mesajı alıp çerçeveletip evimin duvarına asmak istiyorumadampation adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana en çok koyan şey . Sıırf körü körüne cahil bir aile de doğdum diye elimde ki yeteneklerini partlamamak . Benim hatalarım yok mu elbette var lakin bu kadar da insan manevi anlamda yorulmamalı - 09-03-2025, 19:27:23Hem hocama katılıyorum hem bu yorumu alıntı yapan kişiye .Lakin asıl soru şu '' Potansiyelimizi nasıl parlatıp bu pontansiyeli yine en iyi işleyecek insanlarun gözüne sokabiliriztornado64 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-03-2025, 19:28:37Bence size koymasın hocam, annenizde babanızda kısaca ailenizde hayatını ilk defa yaşıyor onların 2. Ya da 3. Hayatı değil, fakir doğmak sizin suçunuz değil ama fakir ölmek sizin suçunuz. Birilerini suçlamayı denemeyin liste bitmez kendinize ve yapabileceklerinize odaklanın.GreedMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle