Olaya başka bi noktadan yaklaşayım ben de. Konu benim için bi noktadan sonra para değil. Yani şu an ki durumumdan elbette daha iyi olsam fena olmaz ama yine mutlu olmayacağım çünkü Dünya'nın hiçbir yerinde olmayacak kadar aptal insan bu ülkede birikmiş gibi. Yaşlısından gencine kadınından erkeğine gerek sosyal medyada gördüğüm gerek etkileşime geçtiğim gerek oyunlarda takıma gelen insanlardan gördüğüm (bu liste uzayıp gider) her 10 insandan minimum 5 i süzme aptal. Bakın konu iyi niyet değil. İyi niyetli, olabilir saf masum insan olabilir fakat ne bi sosyal becerisi var ne konuşmayı biliyor ne pratik zekaya sahipler. Mesela yurt dışından 15 yaşındaki bir genci al dünya'nın herhangi bir yerine bırak bi şekilde evine tekrar gider fakat bizim tr den 15 yaşındaki veledi al köylerine bırak yine kaybolur açlıktan ölür gider. Bir başka konu ülkenin her şeyde 2 ye bölünmesi. Elma armut diye anket açsak yuzde 50 yuzde 50 çıkacak. Gerçekten çok okuyan çok izleyen biriyim ama Dünya'nın hiçbir yerinde bu toplum kadar aptal bir toplum görmedim okumadım izlemedim bilmiyorum ve artık tahammül edemiyorum.