Şu yazılan mesajı alıp çerçeveletip evimin duvarına asmak istiyorum
Bana en çok koyan şey . Sıırf körü körüne cahil bir aile de doğdum diye elimde ki yeteneklerini partlamamak . Benim hatalarım yok mu elbette var lakin bu kadar da insan manevi anlamda yorulmamalı
Bence size koymasın hocam, annenizde babanızda kısaca ailenizde hayatını ilk defa yaşıyor onların 2. Ya da 3. Hayatı değil, fakir doğmak sizin suçunuz değil ama fakir ölmek sizin suçunuz. Birilerini suçlamayı denemeyin liste bitmez kendinize ve yapabileceklerinize odaklanın.