Xabo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Amacım siyaset yapmak değil ama bu ülkede yaşıyorsanız ve babadan zengin değilseniz, kafanızı kullanmanız ya da çok çok çalışmanız gerekir.
%100 katılıyorum