• 08-03-2025, 08:32:11
    #1
    Youtube Hizmetleri
    Arkadaşlar bugün bir 50cc devir işlemi olacak üstüme nekadar tutar ve parayı noter sonrası mı vermem lazım satıcıya noterde ne gibi bi masraf çıkacak ve neler götürmem lazım notere?

    edit: satıcıya parayı nakit mi bankadan mı atayım?
  • 08-03-2025, 08:43:04
    #2
    2 hafta önce araç alımı yaptım 2600 civarı noter ücreti var kimlik yeterli, plaka değişecekse plakayı da götürün.

    Parayı noter işlem yaparken atabilirsin, bankadan atıp açıklama yaz (marka model motor satış ücreti) yazabilirsin.
  • 08-03-2025, 08:47:35
    #3
    Youtube Hizmetleri
    Ucube adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 hafta önce araç alımı yaptım 2600 civarı noter ücreti var kimlik yeterli, plaka değişecekse plakayı da götürün.

    Parayı noter işlem yaparken atabilirsin, bankadan atıp açıklama yaz (marka model motor satış ücreti) yazabilirsin.
    teşekkürler hocam herkes farklı bir fiyat verdi ama iyice kafam karıştı birisi 1500 dedi birisi 2150 dedi
  • 08-03-2025, 08:47:44
    #4
    İkinci el otomobiller için güvenli ödeme sistemi zorunlu hale gelmiş.(Yakınlarda araba satmadım ama herkes konuşuyor,zorunluymuş.)

    Eskisi gibi parayı satıcıya atmıyoruz alıcı ve satıcının banka uygulamasından işlem yapması gerekli.

    Muhtemelen motosikletler içinde geçerlidir bir araştırın.
  • 08-03-2025, 08:48:20
    #5
    Youtube Hizmetleri
    saqi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İkinci el otomobiller için güvenli ödeme sistemi zorunlu hale gelmiş.(Yakınlarda araba satmadım ama herkes konuşuyor,zorunluymuş.)

    Eskisi gibi parayı satıcıya atmıyoruz alıcı ve satıcının banka uygulamasından işlem yapması gerekli.

    Muhtemelen motosikletler içinde geçerlidir bir araştırın.
    değerli yorumunuz için teşekkür ederim hocam dikkate alıcam kesinlikle
  • 08-03-2025, 09:38:59
    #6
    Güvenli ödeme sistemi zorunlu artık parayı o şekilde atman gerekli.