Arkadaşlar bugün bir 50cc devir işlemi olacak üstüme nekadar tutar ve parayı noter sonrası mı vermem lazım satıcıya noterde ne gibi bi masraf çıkacak ve neler götürmem lazım notere?
edit: satıcıya parayı nakit mi bankadan mı atayım?
Noterden anlayanlar konuya...
5
●134
- 08-03-2025, 08:47:35teşekkürler hocam herkes farklı bir fiyat verdi ama iyice kafam karıştı birisi 1500 dedi birisi 2150 dediUcube adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-03-2025, 08:47:44İkinci el otomobiller için güvenli ödeme sistemi zorunlu hale gelmiş.(Yakınlarda araba satmadım ama herkes konuşuyor,zorunluymuş.)
Eskisi gibi parayı satıcıya atmıyoruz alıcı ve satıcının banka uygulamasından işlem yapması gerekli.
Muhtemelen motosikletler içinde geçerlidir bir araştırın. - 08-03-2025, 08:48:20değerli yorumunuz için teşekkür ederim hocam dikkate alıcam kesinliklesaqi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-03-2025, 09:38:59Güvenli ödeme sistemi zorunlu artık parayı o şekilde atman gerekli.