saqi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İkinci el otomobiller için güvenli ödeme sistemi zorunlu hale gelmiş.(Yakınlarda araba satmadım ama herkes konuşuyor,zorunluymuş.)

Eskisi gibi parayı satıcıya atmıyoruz alıcı ve satıcının banka uygulamasından işlem yapması gerekli.

Muhtemelen motosikletler içinde geçerlidir bir araştırın.
değerli yorumunuz için teşekkür ederim hocam dikkate alıcam kesinlikle