2 hafta önce araç alımı yaptım 2600 civarı noter ücreti var kimlik yeterli, plaka değişecekse plakayı da götürün.
Parayı noter işlem yaparken atabilirsin, bankadan atıp açıklama yaz (marka model motor satış ücreti) yazabilirsin.
teşekkürler hocam herkes farklı bir fiyat verdi ama iyice kafam karıştı birisi 1500 dedi birisi 2150 dedi