Arkadaşlar bugün bir 50cc devir işlemi olacak üstüme nekadar tutar ve parayı noter sonrası mı vermem lazım satıcıya noterde ne gibi bi masraf çıkacak ve neler götürmem lazım notere?

edit: satıcıya parayı nakit mi bankadan mı atayım?