• 08-03-2025, 08:31:28
    #1
    Merhaba arkadaşlar.
    Keyifli, güzel hayırlı bir haftasonu ve ramazan dönemi diliyorum hepinize.




    Konu : Günümüzde insanlar birbirini her konuda kolaylıkla aldatan hâle geldiler. Evlilik, ikili ilişkiler, ticaret, akrabalık, komşuluk, iş icabı, borç konusu, öneri ve daha nice konu da birbirini kandıran insanlar giderek artıyor. Soruma gelince siz bu konu da ne düşünüyorsunuz ? Aldatan, kandıran cezasını çekiyor mu yoksa yanına kâr mi kalıyor?
  • 08-03-2025, 08:34:26
    #2
    Youtube Hizmetleri
    kar kaldığını sanmam

    ömründe elbet yaşattığını yaşamadan ölmez insan demişler
  • 08-03-2025, 08:38:31
    #3
    enesozmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kar kaldığını sanmam

    ömründe elbet yaşattığını yaşamadan ölmez insan demişler
    İnsan ektiğini er yada geç çekecek lakin o üzüntü ve öfke ne yazık ki kolay geçmiyor.
  • 08-03-2025, 09:34:02
    #4
    Haram helali geçince sonraki haram lokmalar insana koymaz hocam
  • 08-03-2025, 09:52:28
    #5
    Sinnerman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haram helali geçince sonraki haram lokmalar insana koymaz hocam
    Anladığım şu insan bir kere alışkanlık haline getirdikten sonra hiçbir şey umrunda olmaz diyorsunuz, oldukça haklısınız.
  • 08-03-2025, 10:33:49
    #6
    Sadece NET Çözümler 🚀
    Malesef birçok ilişkide ve toplumsal alanda görülen bir durum. Bazı insanlar yaptıklarının bedelini öderken bazı insanlar ise bu davranışlarıyla daha az sıkıntı yaşıyor insanların ahlaki olarak çöküntü içinde olması ve vurdumduymaz olmalarından dolayı genelde cezayı bu tip insanlara güvenenler çekiyor.
  • 08-03-2025, 10:41:15
    #7
    ArelDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Malesef birçok ilişkide ve toplumsal alanda görülen bir durum. Bazı insanlar yaptıklarının bedelini öderken bazı insanlar ise bu davranışlarıyla daha az sıkıntı yaşıyor insanların ahlaki olarak çöküntü içinde olması ve vurdumduymaz olmalarından dolayı genelde cezayı bu tip insanlara güvenenler çekiyor.
    Ne güzel dediniz " ahlaki çöküş " kesinlikle yerinde bir tespit. Her insan kendine aynada bakmayı denese herşey değişir zaten diye düşünüyorum.