Merhaba arkadaşlar.
Keyifli, güzel hayırlı bir haftasonu ve ramazan dönemi diliyorum hepinize.
Konu : Günümüzde insanlar birbirini her konuda kolaylıkla aldatan hâle geldiler. Evlilik, ikili ilişkiler, ticaret, akrabalık, komşuluk, iş icabı, borç konusu, öneri ve daha nice konu da birbirini kandıran insanlar giderek artıyor. Soruma gelince siz bu konu da ne düşünüyorsunuz ? Aldatan, kandıran cezasını çekiyor mu yoksa yanına kâr mi kalıyor?