Malesef birçok ilişkide ve toplumsal alanda görülen bir durum. Bazı insanlar yaptıklarının bedelini öderken bazı insanlar ise bu davranışlarıyla daha az sıkıntı yaşıyor insanların ahlaki olarak çöküntü içinde olması ve vurdumduymaz olmalarından dolayı genelde cezayı bu tip insanlara güvenenler çekiyor.
Ne güzel dediniz " ahlaki çöküş " kesinlikle yerinde bir tespit. Her insan kendine aynada bakmayı denese herşey değişir zaten diye düşünüyorum.