enesozmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kar kaldığını sanmam

ömründe elbet yaşattığını yaşamadan ölmez insan demişler
İnsan ektiğini er yada geç çekecek lakin o üzüntü ve öfke ne yazık ki kolay geçmiyor.