Askerlik erteleme hk.
8
●176
- 03-03-2025, 19:48:4418 yaşındayım bu sene sonu yoklama var ben bunu 2 sene daha erteletsem, bende anksiyete var 3 4 defa psikiyatriye gittim ben doktordan rapor alsam askerlikten muaf olmak için ilerde karşıma ne gibi bi sorunlar çıkar, işe girme, yurtdışına çıkma ve kendi işimi kurma konusunda fln bi sorun olurmu
- 03-03-2025, 19:50:40Genelde Astsubay uzmanlık tarzı işlerde sorun çıkıyor diyorlardı.
- 03-03-2025, 19:57:55Selamlar, çürük alabilmek için İLLERİ DERECE'de psikolojik rahatsızlık olması gerekiyor.
Onun haricinde RDM(Rahatına Düşkün Mehmetçik) olarak askerlik yapabilirsin.
RDM:Herhangi bir silah eğitimine tabi tutulmayacak olan RDM ya da PRDM askerleri; aynı zamanda da psikolojilerini zorlayacak herhangi bir vazifeye de gönderilmeyeceklerdir. - 03-03-2025, 20:17:06Depresyon anksiyetesi olan bundan faydalanabliyor mu hocam bilmediğimden soruyorummcanunverdi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-03-2025, 20:23:46Olumsuz,disavurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bipolar derecelerinde ki kişilere ya da ciddi ilaç tedavisi gören kişilere çürük veriliyor. - 03-03-2025, 20:29:39Çürüğü sormuyorum hocam rdm dediniz onu soruyorummcanunverdi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-03-2025, 21:00:12İlaç alıyorsanız ya da raporunuz varsa bence faydalanırsınız.disavurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok bir farkı yok ama nöbet tutturmayıp silah vermiyorlar, onun yerine ayak işleri.
