• 03-03-2025, 19:48:44
    #1
    18 yaşındayım bu sene sonu yoklama var ben bunu 2 sene daha erteletsem, bende anksiyete var 3 4 defa psikiyatriye gittim ben doktordan rapor alsam askerlikten muaf olmak için ilerde karşıma ne gibi bi sorunlar çıkar, işe girme, yurtdışına çıkma ve kendi işimi kurma konusunda fln bi sorun olurmu
  • 03-03-2025, 19:50:40
    #2
    Kurumsal PLUS
    Genelde Astsubay uzmanlık tarzı işlerde sorun çıkıyor diyorlardı.
  • 03-03-2025, 19:52:03
    #3
    Anksiyete var diye rapor vermezler, bipolar bile zar zor alabiliyor çok fazla prosedürden geçiyor...
  • 03-03-2025, 19:57:55
    #4
    Selamlar, çürük alabilmek için İLLERİ DERECE'de psikolojik rahatsızlık olması gerekiyor.
    Onun haricinde RDM(Rahatına Düşkün Mehmetçik) olarak askerlik yapabilirsin.

    RDM:Herhangi bir silah eğitimine tabi tutulmayacak olan RDM ya da PRDM askerleri; aynı zamanda da psikolojilerini zorlayacak herhangi bir vazifeye de gönderilmeyeceklerdir.
  • 03-03-2025, 20:09:22
    #5
    Valla kanka artık engelli adamı bile değerlendiriyorlar hrrkesi alıyorlar öyle söyliyim sana git alışırsın zaten
  • 03-03-2025, 20:17:06
    #6
    mcanunverdi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar, çürük alabilmek için İLLERİ DERECE'de psikolojik rahatsızlık olması gerekiyor.
    Onun haricinde RDM(Rahatına Düşkün Mehmetçik) olarak askerlik yapabilirsin.

    RDM:Herhangi bir silah eğitimine tabi tutulmayacak olan RDM ya da PRDM askerleri; aynı zamanda da psikolojilerini zorlayacak herhangi bir vazifeye de gönderilmeyeceklerdir.
    Depresyon anksiyetesi olan bundan faydalanabliyor mu hocam bilmediğimden soruyorum
  • 03-03-2025, 20:23:46
    #7
    disavurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Depresyon anksiyetesi olan bundan faydalanabliyor mu hocam bilmediğimden soruyorum
    Olumsuz,
    Bipolar derecelerinde ki kişilere ya da ciddi ilaç tedavisi gören kişilere çürük veriliyor.
  • 03-03-2025, 20:29:39
    #8
    mcanunverdi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olumsuz,
    Bipolar derecelerinde ki kişilere ya da ciddi ilaç tedavisi gören kişilere çürük veriliyor.
    Çürüğü sormuyorum hocam rdm dediniz onu soruyorum
  • 03-03-2025, 21:00:12
    #9
    disavurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çürüğü sormuyorum hocam rdm dediniz onu soruyorum
    İlaç alıyorsanız ya da raporunuz varsa bence faydalanırsınız.
    Çok bir farkı yok ama nöbet tutturmayıp silah vermiyorlar, onun yerine ayak işleri.