disavurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çürüğü sormuyorum hocam rdm dediniz onu soruyorum
İlaç alıyorsanız ya da raporunuz varsa bence faydalanırsınız.
Çok bir farkı yok ama nöbet tutturmayıp silah vermiyorlar, onun yerine ayak işleri.