18 yaşındayım bu sene sonu yoklama var ben bunu 2 sene daha erteletsem, bende anksiyete var 3 4 defa psikiyatriye gittim ben doktordan rapor alsam askerlikten muaf olmak için ilerde karşıma ne gibi bi sorunlar çıkar, işe girme, yurtdışına çıkma ve kendi işimi kurma konusunda fln bi sorun olurmu