mcanunverdi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olumsuz,
Bipolar derecelerinde ki kişilere ya da ciddi ilaç tedavisi gören kişilere çürük veriliyor.
Çürüğü sormuyorum hocam rdm dediniz onu soruyorum