Ehliyet Stresi nasıl geçer
14
●452
- 01-03-2025, 01:10:58ehliyet hocam zamanında sınavı geçmek istiyorsan, kafana bir şey tak demişti, kafanızda bir şey olduğun zaman örneğin borç sıkıntısı, veya farklı bir sıkıntı, ehliyet sınavı pek aklınıza gelmiyor hocam, tabi bilinçli olun kurallara uyun ayrı konuemirhanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlısıyla umarım sınavı geçersiniz.
- 01-03-2025, 01:15:09
- 01-03-2025, 01:15:26Sınav esnasında sizi şaşırtmak için uğraşabilir müfettiş ona dikkat edin
öğrendiğiniz doğru bildiğiniz şekilde kazasız belasız geçersiniz inşallah. Strese gelince 128 milyar dolarınız olsaydı neler yapabilirdiniz. bunu planlayın stres falan kalmaz
- 01-03-2025, 01:16:49Hiçbir şekilde acele etme, gideceğin güzergahı kafanda hazırla SİNYAL vermeden KESİNLİKLE gitme bunları büyük büyük yazıyorum ki yarın aklında kalsın. Sohbet vs ederken arkaya vs kafanı çevirme. İçinden kendini tekrarlayabilirsin gideceğin yol veya park sıralamaları vb.
- 01-03-2025, 01:18:19Hayırlısı 😊 Ehliyet sınavına kendi arabamızla tek başına gitmiştim. Sınav yeri yaşadığım köye yakın olduğu için böyle yapmıştım. Sınav yerine bir geldim, meğerse hocalar beni bekliyormuş. İndim arabadan hemen sınav aracına bindim. Aracı koymuşlar rampaya. Aracı kaldıramadan sınavdan kaldım 😅 sonra kendi aracıma binip köyüme döndüm 😅
Yani diyeceğim şu ki. Heyecanlanacak çok bir şey yok ama tabi ki o heyecanı bizde yaşadık. Bunu yenmen için bir çözüm yok. Bunlar güzel anılar. Emin ol yıllarda geçse hatırlayacağın anılar. Şimdi 34 yaşındayım dün gibi hatırlıyorum. O yüzden keyfini çıkar. - 01-03-2025, 01:21:58Stres yapılacak bir şey yok. Arabanın içindeki fonksiyonları bil, vites, silecek, sis lambası vs aracın içini tanıtman gerek birde araçta filtre, motor, silecek suyu vs onların yerini bil. Araç sürerken heyecan yapma diyeceğim ama yaparsınız, ben de yapmıştım. Genellikle 3 ile git, 4 ü çok fazla kullanma zaten 5 yasak. Park kısmına gelip aniden heyecan ile ne yapacağını unuttuysan öndeki araçları iyice izle ve ne yaptıklarını hatırla. 1 kez stop edebilirsiniz ama mümkün olduğunca hiç etmeyiniz çünkü rampada stop etme ihtimaliniz olabilir. Rampadan kalkmak sıkıntı, video izleyin ve sınav anında videodakilerin aynısını yapın. 60 ı fazla geçmeyin çünkü 70-75 bandına çıkınca önünüze bir araba çıkarsa veya gaza basmazsanız stop etme ihtimaliniz var. Vites değiştirirken vitese bakmayın, arkada bulunanlar her eksiği not ediyor. Rahat takılın, ben de sizin gibi 4,5 kez manuel araç sürmüştüm ama sınav anında rahatlıkla geçtim. Önemli olan çok araba sürmek değildir, sınav anında sakin kalmak ve bildiklerini uygulamaktır önemli olan...
Yarın için başarılar diliyorum
Hayırlısıyla umarım sınavı geçersiniz.