Stres yapılacak bir şey yok. Arabanın içindeki fonksiyonları bil, vites, silecek, sis lambası vs aracın içini tanıtman gerek birde araçta filtre, motor, silecek suyu vs onların yerini bil. Araç sürerken heyecan yapma diyeceğim ama yaparsınız, ben de yapmıştım. Genellikle 3 ile git, 4 ü çok fazla kullanma zaten 5 yasak. Park kısmına gelip aniden heyecan ile ne yapacağını unuttuysan öndeki araçları iyice izle ve ne yaptıklarını hatırla. 1 kez stop edebilirsiniz ama mümkün olduğunca hiç etmeyiniz çünkü rampada stop etme ihtimaliniz olabilir. Rampadan kalkmak sıkıntı, video izleyin ve sınav anında videodakilerin aynısını yapın. 60 ı fazla geçmeyin çünkü 70-75 bandına çıkınca önünüze bir araba çıkarsa veya gaza basmazsanız stop etme ihtimaliniz var. Vites değiştirirken vitese bakmayın, arkada bulunanlar her eksiği not ediyor. Rahat takılın, ben de sizin gibi 4,5 kez manuel araç sürmüştüm ama sınav anında rahatlıkla geçtim. Önemli olan çok araba sürmek değildir, sınav anında sakin kalmak ve bildiklerini uygulamaktır önemli olan...
Yarın için başarılar diliyorum