Hayırlısı 😊 Ehliyet sınavına kendi arabamızla tek başına gitmiştim. Sınav yeri yaşadığım köye yakın olduğu için böyle yapmıştım. Sınav yerine bir geldim, meğerse hocalar beni bekliyormuş. İndim arabadan hemen sınav aracına bindim. Aracı koymuşlar rampaya. Aracı kaldıramadan sınavdan kaldım 😅 sonra kendi aracıma binip köyüme döndüm 😅

Yani diyeceğim şu ki. Heyecanlanacak çok bir şey yok ama tabi ki o heyecanı bizde yaşadık. Bunu yenmen için bir çözüm yok. Bunlar güzel anılar. Emin ol yıllarda geçse hatırlayacağın anılar. Şimdi 34 yaşındayım dün gibi hatırlıyorum. O yüzden keyfini çıkar.