Masanız Nasıl? Masa Hakkında
5
●178
- 26-02-2025, 14:07:33

Yaklaşık 3-4 sene önce bu masayı almıştım 120x60 cm, 2 monitör ile çalışıyorum. Benim için yeterli geliyor. Ortadaki rafını söküp oraya kasayı konumlandırdım işimi görüyor. Öneririm. Fakat aldığım markayı, firmayı hatırlamıyorum. Trendyolda çalışma masası diyerek aratabilirsiniz. - 26-02-2025, 15:00:37Vigo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleL şeklinde masalar hakkında ne düşünüyorsunuz hocam? böyle düz mü daha verimli olur acaba l şekli mi? ama 2 monitör l şeklinde olursa sıkıntı olabilir mi acabahetrx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-02-2025, 01:21:31

Ceramical MS1 Metal Ayaklı Çalışma Masası - 160cm - Ceviz
Hepsiburada aldım. 160 cm monitör var 24" boyunda 2 tane ekran sorunsuz oluyor yan tarafta 60 cm civarında bir boşluk oluyor. oraya da notlarımı, kitaplarımı falan koyuyorum.


