• 26-02-2025, 12:33:26
    #1
    merhaba, 2 monitöre sahibim, masam küçük geliyor. r10 masa önerilerinizi alabilir miyim? 2 monitör sığacak şekilde olursa lütfen.. Sizin çalışma masanız nasıl ve nerden aldınız?
  • 26-02-2025, 12:40:52
    #2
    xDrive ayarlanabilir masa
  • 26-02-2025, 14:07:33
    #3

    Yaklaşık 3-4 sene önce bu masayı almıştım 120x60 cm, 2 monitör ile çalışıyorum. Benim için yeterli geliyor. Ortadaki rafını söküp oraya kasayı konumlandırdım işimi görüyor. Öneririm. Fakat aldığım markayı, firmayı hatırlamıyorum. Trendyolda çalışma masası diyerek aratabilirsiniz.
  • 26-02-2025, 15:00:37
    #4
    Vigo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    xDrive ayarlanabilir masa
    hetrx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Yaklaşık 3-4 sene önce bu masayı almıştım 120x60 cm, 2 monitör ile çalışıyorum. Benim için yeterli geliyor. Ortadaki rafını söküp oraya kasayı konumlandırdım işimi görüyor. Öneririm. Fakat aldığım markayı, firmayı hatırlamıyorum. Trendyolda çalışma masası diyerek aratabilirsiniz.
    L şeklinde masalar hakkında ne düşünüyorsunuz hocam? böyle düz mü daha verimli olur acaba l şekli mi? ama 2 monitör l şeklinde olursa sıkıntı olabilir mi acaba
  • 27-02-2025, 01:21:31
    #5


    Ceramical MS1 Metal Ayaklı Çalışma Masası - 160cm - Ceviz

    Hepsiburada aldım. 160 cm monitör var 24" boyunda 2 tane ekran sorunsuz oluyor yan tarafta 60 cm civarında bir boşluk oluyor. oraya da notlarımı, kitaplarımı falan koyuyorum.
  • 25-03-2025, 23:49:40
    #6
    İkea'dan aldım 1 senedir de kullanıyorum gayet iyi masa