Konu
Masanız Nasıl? Masa Hakkında
26-02-2025, 12:33:26
#1
revios
merhaba, 2 monitöre sahibim, masam küçük geliyor. r10 masa önerilerinizi alabilir miyim? 2 monitör sığacak şekilde olursa lütfen.. Sizin çalışma masanız nasıl ve nerden aldınız?