Yaklaşık 3-4 sene önce bu masayı almıştım 120x60 cm, 2 monitör ile çalışıyorum. Benim için yeterli geliyor. Ortadaki rafını söküp oraya kasayı konumlandırdım işimi görüyor. Öneririm. Fakat aldığım markayı, firmayı hatırlamıyorum. Trendyolda çalışma masası diyerek aratabilirsiniz.