xDrive ayarlanabilir masa
Yaklaşık 3-4 sene önce bu masayı almıştım 120x60 cm, 2 monitör ile çalışıyorum. Benim için yeterli geliyor. Ortadaki rafını söküp oraya kasayı konumlandırdım işimi görüyor. Öneririm. Fakat aldığım markayı, firmayı hatırlamıyorum. Trendyolda çalışma masası diyerek aratabilirsiniz.
L şeklinde masalar hakkında ne düşünüyorsunuz hocam? böyle düz mü daha verimli olur acaba l şekli mi? ama 2 monitör l şeklinde olursa sıkıntı olabilir mi acaba