• 20-02-2025, 16:38:20
    #1
    Selamlar iyi günler. Geçen hafta ilişkimi bitirdim neredeyse. 8 şubatta doğum günüydü benimde o gün amcamın düğünü varmış akşam öğrendim. Kendisi bu olayı anlatmadan öncede kendisi doğum günü kutlamak istemiyordu ama ben kutlıcam dedim. Düğün olduğunu ama genede geleceğimi söyleyince bana verdiği cevap şuydu: “sen benim doğum günümde nasıl iş çıkarırsın nasıl böyle birşey yaparsın sen beni sevmiyorsun” dedi yani ben düğünü zorunlumu yaptım. Bu konudan sonra ayrıldım kendisinden

    arkadaşlar yani gerçekten tavsiyelerinizi bekliyorum. Ablalarımızdanda dinlemek isterim ayrıldığıma mutluyım ama kime söylesem yok sen hatalısın kızdır bu sen ne derse yapıcan falan dediler. Cevaplarınızı merak ediyorum
  • 20-02-2025, 16:41:20
    #2
    Hocam ne desem bilemedim ama böyle basit bir sebepten dolayı ilişki bitmezdi ama kızın verdiği tepki de biraz gereksiz abartı yani
  • 20-02-2025, 16:41:44
    #3
    Kız milleti kanka ne deniliyorsa he deyip geçmek lazım 😁
  • 20-02-2025, 16:42:20
    #4
    Kız ilgi istiyor Kızın yaklaşımıda Doğru değil ama seninde böyle bir konudan dolayı ayrılman yanlış en ufak tartışmada Sözde ayrılık olursa sadece bu ilişkin için değil hiç bir ilişkinde ilerleyemesin bunlar benim görüşüm teşekkür ederim
  • 20-02-2025, 16:43:59
    #5
    ardabasar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ne desem bilemedim ama böyle basit bir sebepten dolayı ilişki bitmezdi ama kızın verdiği tepki de biraz gereksiz abartı yani
    Burakmurat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kız milleti kanka ne deniliyorsa he deyip geçmek lazım 😁
    TheKayci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kız ilgi istiyor Kızın yaklaşımıda Doğru değil ama seninde böyle bir konudan dolayı ayrılman yanlış en ufak tartışmada Sözde ayrılık olursa sadece bu ilişkin için değil hiç bir ilişkinde ilerleyemesin bunlar benim görüşüm teşekkür ederim
    Şimdi şunu söyleyeyim. Ben kıza yemin ediyorum en iyi ilgileri verdim ettim her konudada dediğiniz gibi herşeyi onayladım. Ama günlerce soğuk yapmasıyla beraber sondada bu olunca patladım. Kimseye vermeyeceğim ilgiyi sevgiyi verdim ama yetinemedi
  • 20-02-2025, 16:45:07
    #6
    Tüm ilgiyi kendinde bekleyen tiplerden uzak dur. Ayrıca "kızdır bu sen ne derse yapıcan " diyenlerden de bir daha nasihat dinleme sana yazık olur. İlişkide iki tarafın da ağırlığı olmalı.
  • 20-02-2025, 16:45:46
    #7
    Sonuna kadar haklı bir karar vermişsiniz. Böyle bir kişiyle açıkçası hayat çok zor geçerdi. Eğer ciddi düşünüyorsanız ki bu kişi ile evlendiğinizde bu tepkilerin en az 10 katına maruz kalırdınız. Bazı kızlar ne yazık ki böyle ve bu kişilerden uzak durulması gerekir.
  • 20-02-2025, 16:46:12
    #8
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tüm ilgiyi kendinde bekleyen tiplerden uzak dur. Ayrıca "kızdır bu sen ne derse yapıcan " diyenlerden de bir daha nasihat dinleme sana yazık olur. İlişkide iki tarafın da ağırlığı olmalı.
    İnanki kişi tam bu şekildi. Kendisi bir ilgi bile vermiyordu gerçekten
  • 20-02-2025, 16:46:59
    #9
    GreenLight adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sonuna kadar haklı bir karar vermişsiniz. Böyle bir kişiyle açıkçası hayat çok zor geçerdi. Eğer ciddi düşünüyorsanız ki bu kişi ile evlendiğinizde bu tepkilerin en az 10 katına maruz kalırdınız. Bazı kızlar ne yazık ki böyle ve bu kişilerden uzak durulması gerekir.
    Yok yaşım daha genç evlenme gibi bir amacım yok ama 4-5 aylık ilişkiydi ben bu arkadaşla daha uzun yapamazmışık demek hayırlısı buymuş