Selamlar iyi günler. Geçen hafta ilişkimi bitirdim neredeyse. 8 şubatta doğum günüydü benimde o gün amcamın düğünü varmış akşam öğrendim. Kendisi bu olayı anlatmadan öncede kendisi doğum günü kutlamak istemiyordu ama ben kutlıcam dedim. Düğün olduğunu ama genede geleceğimi söyleyince bana verdiği cevap şuydu: sen benim doğum günümde nasıl iş çıkarırsın nasıl böyle birşey yaparsın sen beni sevmiyorsun dedi yani ben düğünü zorunlumu yaptım. Bu konudan sonra ayrıldım kendisinden
arkadaşlar yani gerçekten tavsiyelerinizi bekliyorum. Ablalarımızdanda dinlemek isterim ayrıldığıma mutluyım ama kime söylesem yok sen hatalısın kızdır bu sen ne derse yapıcan falan dediler. Cevaplarınızı merak ediyorum
Bir ilişki bu konudan bitermi?
10
●502
- 20-02-2025, 16:43:59ardabasar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBurakmurat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleŞimdi şunu söyleyeyim. Ben kıza yemin ediyorum en iyi ilgileri verdim ettim her konudada dediğiniz gibi herşeyi onayladım. Ama günlerce soğuk yapmasıyla beraber sondada bu olunca patladım. Kimseye vermeyeceğim ilgiyi sevgiyi verdim ama yetinemediTheKayci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-02-2025, 16:45:46Sonuna kadar haklı bir karar vermişsiniz. Böyle bir kişiyle açıkçası hayat çok zor geçerdi. Eğer ciddi düşünüyorsanız ki bu kişi ile evlendiğinizde bu tepkilerin en az 10 katına maruz kalırdınız. Bazı kızlar ne yazık ki böyle ve bu kişilerden uzak durulması gerekir.
- 20-02-2025, 16:46:12İnanki kişi tam bu şekildi. Kendisi bir ilgi bile vermiyordu gerçektenCooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-02-2025, 16:46:59Yok yaşım daha genç evlenme gibi bir amacım yok ama 4-5 aylık ilişkiydi ben bu arkadaşla daha uzun yapamazmışık demek hayırlısı buymuşGreenLight adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle