Sonuna kadar haklı bir karar vermişsiniz. Böyle bir kişiyle açıkçası hayat çok zor geçerdi. Eğer ciddi düşünüyorsanız ki bu kişi ile evlendiğinizde bu tepkilerin en az 10 katına maruz kalırdınız. Bazı kızlar ne yazık ki böyle ve bu kişilerden uzak durulması gerekir.
Yok yaşım daha genç evlenme gibi bir amacım yok ama 4-5 aylık ilişkiydi ben bu arkadaşla daha uzun yapamazmışık demek hayırlısı buymuş