Selamlar iyi günler. Geçen hafta ilişkimi bitirdim neredeyse. 8 şubatta doğum günüydü benimde o gün amcamın düğünü varmış akşam öğrendim. Kendisi bu olayı anlatmadan öncede kendisi doğum günü kutlamak istemiyordu ama ben kutlıcam dedim. Düğün olduğunu ama genede geleceğimi söyleyince bana verdiği cevap şuydu: sen benim doğum günümde nasıl iş çıkarırsın nasıl böyle birşey yaparsın sen beni sevmiyorsun dedi yani ben düğünü zorunlumu yaptım. Bu konudan sonra ayrıldım kendisinden
arkadaşlar yani gerçekten tavsiyelerinizi bekliyorum. Ablalarımızdanda dinlemek isterim ayrıldığıma mutluyım ama kime söylesem yok sen hatalısın kızdır bu sen ne derse yapıcan falan dediler. Cevaplarınızı merak ediyorum