ardabasar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ne desem bilemedim ama böyle basit bir sebepten dolayı ilişki bitmezdi ama kızın verdiği tepki de biraz gereksiz abartı yani
Burakmurat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kız milleti kanka ne deniliyorsa he deyip geçmek lazım 😁
TheKayci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kız ilgi istiyor Kızın yaklaşımıda Doğru değil ama seninde böyle bir konudan dolayı ayrılman yanlış en ufak tartışmada Sözde ayrılık olursa sadece bu ilişkin için değil hiç bir ilişkinde ilerleyemesin bunlar benim görüşüm teşekkür ederim
Şimdi şunu söyleyeyim. Ben kıza yemin ediyorum en iyi ilgileri verdim ettim her konudada dediğiniz gibi herşeyi onayladım. Ama günlerce soğuk yapmasıyla beraber sondada bu olunca patladım. Kimseye vermeyeceğim ilgiyi sevgiyi verdim ama yetinemedi